Head of Mechanic (Naung Cho and Lashio)

We are looking for Applicants who has long-term commitment, willingness to travel and want to have career advancement.

Interested candidates can send -

  • Your CV/Resume
  • Three recent passport sized photos
  • Copy of NRC
  • Family Registration
  • Labor Card
  • Education Certificates and
  • Other related documents to GBS Headquarter Address


    No (22), Bayint Naung Road, Thiri Mon Housing, Hlaing Township.
    (Bayint Naung crossroads Bus Stop)
    Phone: 368 2147,368 2157, 368 1983, Extension-819, 833.

Candidates can also email the detailed resume in Microsoft Word format and the softcopy of all required documents to gbsygn.hr@gmail.com

We regret that only short-listed candidates will be notified

Head of Mechanic (Naung Cho and Lashio)

KGC Yangon ၏ After Sale Service Department အား SCM နှင့်အတူ ဦးဆောင်ပြီး လုပ်ဆောင်ရမည်။

Report To - After Sales Services Assistant Manager

Primary Responsibilities

  • KGC ၏ After Sale Service Department တိုးတက်အောင် SCM နှင့်အတူ အကောင်ထည်ဖော် ဆောင်ရွက်ရမည်၊ Service Department Target ပြည့်မီအောင် ဆောင်ရွက်ရမည်။

Requirements and Preferred Qualifications

  • Age between (25 - 30) years.
  • Must be B. E (Mechanical) Graduated.
  • At least 5 years of experience in Service field and 2 years in Management filed.
  • Can operate with ISO Standard.
  • Can you Explain Customer Complain.
  • Good Communication with each other.
  • Must be able to work flexibly within the organization.
  • Can Travel Business Requirements.
  • Naung Cho and Lashio Local more preferred.

Job Description

  • Showroomမှ ရောင်းချထားသော ထွန်စက်/ ရိတ်စက်များအား စက်ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းသည့်နည်းလမ်း များ / အသုံးပြုပုံများအား ရှင်းလင်းပြသပေးရန်။
  • Showroom မှရောင်းချထားသော ထွန်စက်/ရိတ်စက်များအား စည်းစနစ်ကျသော မောင်းနင်မှုစနစ်များ အားသင်ကြားပြသပေးရန်။
  • Service Department မှ ချမှတ်ထားသော target များအား ပြည့်မီစေရန် Service Center Manger နှင့် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ရမည်။
  • INWARRANY နှင့် OUTWARRANTY စက်များအား တာဝန်ယူပြုပြင်ပေးရမည်။ Service Center ရှိ စက်များကို ဦးဆောင် ပြင်ဆင်ရမည်။
  • ကုမ္ပဏီမှ စီစဉ် ပေးသော လုပ်ငန်းကျွန်းကျင်မှု ဆိုင်ရာ သင်တန်းများ တက်ရောက်ရမည်။
  • နယ်ထွက်ဝန်ဆောင်မှု ပေးခြင်းဆိုင်ရာ လုပ်ငန်းစဉ်များ / လုပ်ထုံးလုပ်နည်းများ/ ပြင်ဆင်မှုများအား စနစ်တကျ စီစဉ်ဆောင်ရွက်မှု ရှိရမည်။
  • ဝန်ဆောင်မှုဌာနမှ သွားရောက် စစ်ဆေးမှု ပြုလုပ်ပေးရသည့် စက်များအား customer စိတ်တိုင်းကျမှု 100 % ပြည့်မီအောင် ဆောင်ရွက်ပေးရမည်။
  • မိမိသည်ဝန်ဆောင်မှု သွားရောက်ရာတွင် မည်သည့်နယ်သို့ရောက်ရှိနေပြီဖြစ်ကြောင်းနှင့် မည်သို့ ဝန်ဆောင်မှု ပေးထားသည့် အခြေအနေများအား နေ့စဉ် Service Center Manager အား Report တင်ပေးရမည်။ (Daily Reports များကို နေ့စဉ် တင်ပေးရမည်)
  • မိမိနယ်ခရီးမှပြန်ရောက်လာသည့်နေ့ (၂၄)နာရီအတွင်း စာရင်းဇယား ၊ပစ္စည်းစာရင်း ၊ Service Check Forms များအား Service Admin ထံသေချာစွာ ရှင်းလင်းပေးရမည်။
  • ဝန်ဆောင်မှုဌာနမှ အသုံးပြုသော ယာဉ်များအားလုံး၏ ကြံ့ ခိုင်မှုအား တာဝန်ယူစစ်ဆေးရမည်။
  • SERVICE CENTER သန့်ရှင်းရေးနှင့် ထိန်းသိမ်းမှု အပိုင်းများအား တာဝန်ယူဆောင်ရွက်ရမည်။
  • စက်ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းမှု သင်တန်းများ၌ တောင်သူများအား သေချာစွာ သင်ကြားပြသပေးရမည်။ သင်ကြားမှု နည်းစနစ်များအားလည်း SENIOR MECHNICS များအား လက်ဆင့်ကမ်း သင်ကြားပေးရမည်။
  • Customer များမှ စက်အသုံးပြုသည့် အချိန်များအတွင် အဆင်မပြေမှုများအား ဖုန်းလက်ခံဖြေကြားကား အသေးစိတ်သေချာစွာ ရှင်းပြပေးရမည်။
  • ကုမ္ပကီမှ သတ်မှတ်ထားသော စည်းမျဉ်း/ စည်းကမ်းများအား မိမိကိုယ်တိုင်နှင့် လက်အောက်ဝန်ထမ်းများပါ လိုက်နာစေရန် ကြီးကြပ်ပေးရမည်။
  • ဝန်ဆောင်မှုသွားနေသည့် MECHANICS များ၏ အခက်အခဲများအားလည်း ကူညီဖြေရှင်းပေးရမည်။
  • ဝန်ဆောင်မှုပေးရန်အဆင်မပြေသည့် စက်များအား Service Admin နှင့် ပူးပေါင်း၍ ဖြေရှင်းပေးရမည်။
  • Service Center တွင် ပြင်ဆင်သော စက်များကိုလစဉ် Reports ပြုလုပ်ပြီး Service Manager ထံ တင်ပြရမည်။
  • စက်အသုံးပြုသူများထံ Mobile Service & Service Day များပြုလုပ်ပေးရမည်။
  • ကုမ္ပဏီ၏ ရည်မှန်းချက်ဖြစ်သော Smart Team, Quality Team ဖြစ်အောင် စံပြလုပ်ဆောင်ရမည်။
  • SERVICE TEAM အား ISO STANDARD နှင့်အညီပြုပြင်ဆောင်ရွက်စေရန် Service Admin နှင့် ပူးပေါင်း၍ကြီးကြပ်ပေးရမည်။
  • မိမိတို့ Service သွားရမည့် ဒေသတွင် အရောင်းဌာနဘက်တွင် စစ်ဆေးမှုများ ပြုလုပ်ရမည်ဆို ပါက ကူညီဆောင်ရွက်ပေးရန်။ ( ဥပမာ - Ground Checking )
  • မိမိတို့ Service သွားရမည့် ဒေသ၏ လက်ရှိဈေးကွက်အခြေအနေအား သက်ဆိုင်ရာ ဌာနသို့ အကြံပြုဆွေးနွေးပေးရန်။
  • စက်ပစ္စည်းများ၏ အားသာချက် / အားနည်းချက်များအား အကြံပြုရန်။
  • Big DD ပွဲများရှိသည့်အခါများတွင် အကူအညီလိုအပ်ပါက ဝိုင်းဝန်းဆောင်ရွက်ရန်။