Assistant Manager (Grain Dryer)

We are looking for Applicants who has long-term commitment, willingness to travel and want to have career advancement.

Interested candidates can send -

  • Your CV/Resume
  • Three recent passport sized photos
  • Copy of NRC
  • Family Registration
  • Labor Card
  • Education Certificates and
  • Other related documents to GBS Headquarter Address


    No (22), Bayint Naung Road, Thiri Mon Housing, Hlaing Township.
    (Bayint Naung crossroads Bus Stop)
    Phone: 368 2147,368 2157, 368 1983, Extension-819, 833.

Candidates can also email the detailed resume in Microsoft Word format and the softcopy of all required documents to gbsygn.hr@gmail.com

We regret that only short-listed candidates will be notified

Assistant Manager (Grain Dryer)

Working Hour - 9:00am ~ 5:00pm
Holiday - Sunday and Gazette Holiday
Benefits - Uniform provided after probation period
Salary - Negotiable/ Depend on experiences
Career Opportunities - Possibility for job training
- Learn new skills and techniques
Report To - Manager (Direct), Assistant Head (Direct)
Work Location - Mandalay

Requirements and Preferred Qualifications

  • အသက် (၂၈) မှ (၃၅) ကြား ဖြစ်ရမည်။
  • Male or Female
  • ဘွဲ့ရ (BE or အခြား)
  • ဆန်စက် (သို့) စပါးအခြောက်ခံစက်နှင့် ပတ်သက်၍ အတွေ့အကြုံရှိ ရမည်။ (သို့) စက်ပစ္စည်းများနှင့် ပတ်သတ်သော အရောင်းပိုင်းဆိုင်ရာ အတွေ့အကြုံရှိသူဖြစ်ရမည်။ (လုပ်သက် (၂) နှစ်နှင့်အထက်)
  • ခရီးသွားနိုင်ရမည်။
  • စကားအပြောအဆို ပြေပြစ်သူဖြစ်ရမည်။
  • ကွန်ပျူတာသုံးစွဲနိုင်ရမည်။ (Microsoft Word, Excel, Power Point)
  • မန္တလေးတွင် တာဝန်ထမ်းဆောင်ရမည်။ (လိုအပ်လျှင် ရန်ကုန်တွင်လည်း ရံဖန်ရံခါ တာဝန်ထမ်းဆောင်ရမည်)

Job Description

  • Daily
  • Grain Dryer Product Target (1.7 Billion) ပြည့်မှီအောင် ပူးပေါင်း ဆောင်ရွက်ရန်။
  • နေ့စဉ် Stock စစ်ဆေးရန်။ လိုအပ်ပါက Order မှာရန်။
  • နေ့စဉ် (၁၀) ဦးCustomer များအား ဈေးရောင်း၊ အကြွေးတောင်း နေ့စဉ်ဆောင်ရွက်ပါ။
  • Agents များနှင့် Competitor များအား နေ့စဉ် ချိတ်ဆက်ရန် နှင့် စုံစမ်းရန်။
  • Regional -2 (Sagaing, Shan, Kachin, Kayah, Mandalay, Naypyitaw, Magway, Chin) branch များ ဆောင်ရွက်ရန်။
  • နေ့စဉ် Daily report တင်ရန်
  • Weekly
  • Weekly report (3'rd week, 4th week)၊ AR over due status အား (3'rd week Friday) ပြုစုပေးရန်
  • အထက်မြန်မာပြည် Customer lists များ စနစ်တကျ စုစည်းထားရန်။
  • မိမိတာဝန်ယူထားသော Marketing Plan များအတိုင်း မပျက်မကွက် သွားရောက်ရန်။
  • အပတ်စဉ် တနင်္လာနေ့တိုင်း Operation meeting တက်ရောက်ရန်။
  • Monthly
  • အထက်မြန်မာပြည် Monthly report အား ရေးသားရန်။
  • ငွေဝင်၊ငွေခန့်မှန်း ပြုစုရန်။
  • (6) လတစ်ကြိမ် Customer Confirm လက်မှတ်တောင်းရန်။
  • Yearly
  • အထက်မြန်မာပြည်အတွက် နှစ်စဉ်ရောင်းအား ပြုစုရန်။ KPI သုံးသပ်ရန်။
  • အထက်မြန်မာပြည်တွက် နောင်နှစ်အတွက် အကောင်းဆုံး Plan ဖြစ်မြောက်ရန် အတွက် ပူးပေါင်း ဆောင်ရွက်ပေးရန်။
  • အထက်မြန်မာပြည် Agents meeting ဖြစ်မြောက်ရန် အတွက် ပူးပေါင်း ဆောင်ရွက်ရန်။