Manager (Naung Cho and Lashio)

We are looking for Applicants who has long-term commitment, willingness to travel and want to have career advancement.

Interested candidates can send -

  • Your CV/Resume
  • Three recent passport sized photos
  • Copy of NRC
  • Family Registration
  • Labor Card
  • Education Certificates and
  • Other related documents to GBS Headquarter Address


    No (22), Bayint Naung Road, Thiri Mon Housing, Hlaing Township.
    (Bayint Naung crossroads Bus Stop)
    Phone: 368 2147,368 2157, 368 1983, Extension-819, 833.

Candidates can also email the detailed resume in Microsoft Word format and the softcopy of all required documents to gbsygn.hr@gmail.com

We regret that only short-listed candidates will be notified

Manager (Naung Cho and Lashio)

မိမိတို့အဖွဲ့အစည်းတစ်ခုလုံး၏ အရောင်းတိုးတက်ရန် နှင့် Customer များအားအကောင်းဆုံးဝန်ဆောင်မှူပေးရန်။

Report To - General Manager

Primary Responsibilities

  • Sale Target ပြည့်မှီရန်အတွက် ကောင်းမွန်သောဝန်ဆောင်မှုများနှင့်အတူ Customer လိုအပ်ချက်များအား ပြည့်စုံစွာဝန်ဆောင်မှုပေးရန်။

Requirements and Preferred Qualifications

  • ဘွဲ့ရ၊ အသက် (၃၀ မှ ၃၅) နှစ်အတွင်း
  • သက်ဆိုင်ရာလုပ်ငန်းအတွေ့အကြုံ (၃)နှစ်ရှိရမည်။
  • Computer ကျွမ်းကျင်ပိုင်နိုင်စွာအသုံးပြုနိုင်ရမည်။
  • အဖွဲ့အစည်းနဲ့ပူးပေါင်းပါဝင်လုပ်ဆောင်နိုင်ရမည်။ အရောင်းပိုင်းစီမံခန့်ခွဲနိုင်ရမည်။
  • ပေးအပ်လာသည့်အလုပ်တာဝန်အား ကျေပွန်စွာတာဝန်ထမ်းဆောင်နိုင်ရမည်။
  • နောင်ချို(သို့)လားရှိူးနယ်ခံဦးစားပေးမည်။

Job Description

  • အရောင်းနှင့် ပတ်သက်သော ကိစ္စအ၀၀ကို တာဝန်ယူဆောင်ရွက်ရမည်။
  • သတ်မှတ်ထားသော အရောင်း Target များပြည့်မီစွာရောင်းချရန်အတွက် လက်အောက်ဝန်ထမ်းများအား Follow Up လုပ်ရမည်။
  • မိမိတို့ရောင်းချသည့် စက်ပစ္စည်းများ၏ Stock အား မိမိ Warehouse တွင် ပစ္စည်းရှိ/ မရှိ သေချာစွာတိုက် ဆိုင်စစ်ဆေးထားကာ သက်ဆိုင်ရာ အရောင်းဝန်ထမ်းများအား သိရှိနားလည်အောင် ရှင်းပြထားရမည်။
  • မိမိလက်အောက်ဝန်ထမ်းများ၏ အရည်အချင်း တိုးတက်စေရန် လိုအပ်နေသော သင်တန်းများအား အကဲ ဖြတ်၍ တက်ရောက်စေရမည်။
  • လက်အောက်ဝန်ထမ်းများမှ Customer Complain များကို ဖြေရှင်းပေးနိုင်ရန်သင်ကြားပြသပေးရမည်။
  • မြန်မာလယ်ယာဖွံ့ဖြိုးရေးဘဏ်များနှင့် သက်ဆိုင်သည့် ကိစ္စအ၀၀ကို ကြီးကြပ်ဆောင်ရွက်ရမည်။
  • လစဉ် MARKETING PLAN အားဆွဲကာ အရောင်း TARGT များအား ချမှတ်ပေးရမည်။
  • MADB Promotion စာရင်းနှင့် Booking စာရင်းအား ကိုက်ညီမှုရှိ / မရှိစစ်ဆေးပေးရမည်။
  • Project Sales နှင့် သက်ဆိုင်သည့် စာချုပ်စာတမ်းများအား စနစ်တကျ ထိန်းသိမ်းထားရှိရမည်။
  • လက်ဆောင်ပေးရန် ပစ္စည်းမှာခြင်း စာရင်းထားရှိခြင်းများဆောင်ရွက်ခြင်းများကို ကြီးကြပ်ရမည်။
  • လစဉ် Promotion List များအားစီစစ်ပေးရန်။
  • Marketing ဌာနမှ ဆောင်ရွက်ရမည့် ကိစ္စအ၀၀ကိုလည်း တာဝန်ယူ ကြီးကြပ်ပေးရန်။
  • မိမိတာဝန်ယူထားရသည့် Branch ရှိဝန်ထမ်းအားလုံး၏ JD ချမှတ်ပေးနိုင်ရမည်။
  • အလုပ်တိုင်းတွင် ရှင်းလင်း သော SOP များရှိရမည်ဖြစ်ပြီး ဝန်ထမ်းတိုင်းလိုက်နာနိုင်ရမည်။
  • လစဉ် Potential List အား Follow Up လုပ်ရန် ကြီးကြပ်ပေးရမည်။
  • Showroom သို့ ဖုန်းဖြင့်သော်လည်းကောင်း၊ လူကိုယ်တိုင်သော်လည်းကောင်း၊ Line Group မှ သော် လည်းကောင်း ရရှိသော Customer စာရင်းများအား Call Log Sheet Form တွင် စာရင်းပြုစုထားခြင်းနှင့် Follow up လုပ်ခြင်းများအား ကြီးကြပ်ပေးရန်။
  • လစဉ်ရောင်းချရန်လိုအပ်သော စက်ပစ္စည်းများအား Order မှာယူ ချိတ်ဆက်ပေးရမည်။
  • အပတ်စဉ်တင်ပြသော Open Item List အားစနစ်တကျ ပြန်လည်ဖြေရှင်းသုံးသပ်ရမည်။
  • မိမိဌာန၏ ငွေကြေးကိစ္စနှင့်ဆိုင်သည့် ကိစ္စများအားစစ်ဆေးကြီးကြပ်ရမည်။
  • ပြိုင်ဘက်ကုမ္ပဏီများ၏ ပစ္စည်းအခြေအနေနှင့် ဈေးနှုန်းများအားလည်း အစဉ်တစိုက်လေ့လာထားရမည်။
  • မိမိဈေးကွက်အား အစဉ်အမြဲလေ့လာ သုံးသပ်၍ ကြိုတင်ပြင်ဆင်မှုများ ပြုလုပ်ရမည်။
  • လက်အောက်ဝန်ထမ်းများ၏ လုပ်ငန်းလုပ်ဆာင်ရွက်ချက်များအား စိစစ်သုံးသပ်၍ လိုအပ်သည်များအား ရှင်းလင်းသင်ပြပေးရန်။
  • မိမိလက်အောက်ရှိ ဝန်ထမ်းများ၏ Performance အားအစဉ်တစိုက် အကဲဖြတ်ခြင်း၊ သင်ကြားပြသမှုများ ဆောင်ရွက်ရမည်။
  • မိမိတို့ကုမ္ပဏီမှ ချမှတ်ထားသော အရောင်းပိုင်ဆိုင်ရာ နည်းစနစ်များအား နားလည်အောင် ကြိုးစားကာ လက်အောက်ဝန်ထမ်းများအား ရှင်းလင်းသင်ကြားပေးရမည်။
  • မိမိတို့ရောင်းချသည့် ကုန်ပစ္စည်း၊ ဝယ်ယူသူများနှင့် ပတ်သက်သော အချက်အလက်များကို လေ့လာထား ရှိရမည်။
  • မိမိ Branch ရှိ ဝန်ထမ်းများ၏ စည်းလုံးညီညွှတ်မှုရှိရေးနှင့်၊ ရုံးစည်းကမ်းများ လိုက်နာအောင် စီမံခန့်ခွဲ ရမည်။
  • BIG DD, User Meeting သွားရောက်ပြီးသည့်အခါတိုင်း ရရှိလာသည့် Report များပေါ်တွင်အခြေခံ၍ မိမိ တို့၏ အားသာချက်/ အားနည်းချက်များအား သုံးသပ်ရမည်။
  • စက်ပစ္စည်း ပို့ဆောင်ပြီးသော Customer များအား အဆင်ပြေမှုရှိ /မရှိ ပြန်လည်း Follow Up လုပ်ရမည်။
  • မိမိ Branch တခုလုံး၏ သန့်ရှင်းသာယာလှပရေးနှင့် လုံခြုံမှုရှိစေရန် တာဝန်ယူ ဆောင်ရွက်ရမည်။
  • အပတ်စဉ် ၊ လစဉ် တင်ပြရမည့် Report များအား အချိန်တိကျစွာ ပြင်ဆင်ရမည်။
  • မိမိတို့ဆိုင်ခွဲတွင်ရှိသော ပစ္စည်းများ stock ကိုက်ညီမှုရှိစေရန်ဆောင်ရွက်ရမည်။
  • ဝန်ထမ်းသစ်ဖြစ်ပါက Coaching, Mentoring Section များအတွက် Plan ချဆွေးနွေးရန်ပြုလုပ်ရမည်။
  • ကုမ္ပဏီမှ သတ်မှတ်ထားသော စည်းမျဉ်း / စည်းကမ်းများအား လိုက်နာမှုရှိရမည်။
  • လုပ်ငန်းလိုအပ်ချက်များအရ အထက်လူကြီးများမှ ပေးသောတာဝန်များကိုလည်း လိုက်နာရမည်။